Analyser af jeres nuværende markeder
En vigtig del af at bevare sin konkurrenceevne er med jævne mellemrum at stoppe op og vurdere, om der skal ændres fokus, og om vi er på rette kurs.
Konkurrenterne er mange i dag, og de er dygtige. Måske har de en skarpere onlineprofil, eller måske har de en del af markedet, vi ikke kan få fat i - Og hvorfor har de det? Kan vi risikere at blive udkonkurreret af substituerede løsninger, eller vil der altid være behov for netop vores ydelse/løsning?
Med forholdsvis simple analyser kan vi hjælpe jer med at blive skarpe på, hvor jeres fremtidige fokus bør være.
- Vi tilbyder sessioner med jeres ledelse og evt. medarbejdere. Her kommer vi med fælles hjælp frem til udfordringer og muligheder i jeres marked.
- Vi nedskriver nuværende situation i jeres firma og gør nødvendigheden for forandring synlig i jeres organisation.
- Der bliver arbejdet i små workshops, og alle kan byde ind og blive hørt.
- Der bliver arbejdet med at komme frem til en fælles forståelse af nødvendigheden for forandring i jeres salgsorganisation.
- Vi udarbejder en plan for, hvor fokus skal være fremadrettet, og hvem der gør hvad og hvornår i organisationen.